aylizinannesiii EB1661 Bizde pişik değil ama sanki enfeksiyon olmuş gibi agir koku oluyor gecen ayda öyle kokunca goturdum temiz cikti sonuçlar bezden demekki
EB1661 aylizinannesiii Bende gecen hafta götürdüm tertemizdi testleri. Elimde birkaç tane molfix vardı ( genelde onu kullanıyoz kalmadığı için sleepyi almış eşim) dün gece molfixi taktım sabaha kadar kalan çiş çok ağır kokuyodu ve sleppyde toplanıyodu içindeki pamuklar bu sabah ne koku vardı ne şişliği bidaha almam kesinlikle canbebeyle molfixin üstüne bez tanımıyorum
Ezgirella Bende de aynı sorun var 4 numara kullanıyorum. Hem kötü kokuyor hem taşırıyor. Bitince babyturco ya geçeceğim
aylizinannesiii Ezgirella A101den mi alıyorsunuz canim aşiri yogun kokuyor bebegim çiş yaptı sanıyorum bi bakıyorum alti kuru ama kokuyor meğer bezmiş
efuchan aylizinannesiii temiz halini hatırlamıyorum ama çişli hali gerçekten berbat kokuyo ve kocaman şişiyo molfix alıyorum çok güzel şikayetimiz yok
aylizinannesiii efuchan Az bile yapsa kucağıma alınca cok kotu kokuyor bez poposunda neyle yapiyorlar bu bezleri bide organik diyor
Ezgirella aylizinannesiii yok canım internetten sipariş ediyorum ben . Ama benimkinde de koku oluyor. Molfix pure soft kullanıyordum. Sonra sleepy alayım daha uygun dedim . Ama memnun kalmadım. Kaka yaptığı zaman da sırtına kadar çıkıyor. Baby turco denedim daha önce o sleepyden daha iyi
Seymacr aylizinannesiii 3 numara kullanıyorum her seferinde (kokudan) kaka mı yaptı bu çocuk diye açıp bakıyorum azıcık çiş.. Leş bir koku var
aylizinannesiii Seymacr Ben her altini değiştirirken enfeksiyon saniyorum bu kokuyu meğer bezmiş başka beze gectiniz mi
Seymacr aylizinannesiii hayır hiç kötü düşünmemiştim açıkçası içim rahat kullanıyordum ama herkeste aynı sorun var görünen o ki değiştirmeliyim
ZehraSareMom aylizinannesiii Sleepy 4 kullanıyordum aynı kokuyordu artık kullanmıcam pişik yaptı hem de kokuyor primaya geçtim bakalım memnun kalırım insallah
Trilaylay Bende 6 numarasını kullanıyorum .son aldıklarımda çiş yapmasa bile bezin içi topak topak oluyor ve koku sorununu bende fark ettim .değiştirmeyi düşünüyorum.
Sinemmmmm aylizinannesiii bizde enfeksiyon yok olmadida cok sukur ama 1 yasindayiz bezi bendr sık degistiririm ama kokunun bezden olacagini hic dusunmemistim