aylizinannesiii Arkadaşlar dun a101den her zaman aldığım 4 numara bezden aldim bebegim cis yaptıkça koku geliyor idrar enfeksiyonu sandim temiz bezi kokladim ilac gibi kokuyor sizinde başınıza geldi mi baska hangi beze gecebilirim şok oldum kokusuna🤯
Mora aylizinannesiii sadece 4 numarada olan bir sorun o ama niye bilmiyorum 💆🏼♀️ Petrol gibi bir koku değil mi
Ikrazumra19 aylizinannesiii bend ekizimda kullaniyordum gercekten kasinti yapti ve berbat kokuyordu bende 4 numaraydı biraktim primaya gectim
aylizinannesiii Mora Eveet kizimi idrar enfeksiyonu oldu sandim bol su içmesine rağmen azicik idrar bile yapsa bütün oda kokuyor sanki cok kotu ya sizde de mi oylee🙄🙄
Sinemmmmm aylizinannesiii bizde 5 numara kullaniyoruz bizde de oyle ama ben cok cis yaptigi icindir diyodum 🤔
Mora aylizinannesiii evet öyleydi 5 e geçtik hiç olmadı o ara kilot bez aldım o kokmuyordu cırtlı kokuyordu
aylizinannesiii Sinemmmmm ben sz yapsa bile hemen degistiriyorum enfeksiyonu olmasin diye tekrarlıyor çünkü ama bezin temiz halini kokladiğimda beyninden vurulmuşa döndüm aşırı pis kokuyor
ozgelin Evet bizde de var 4 numara ama bazen oluyor bazen olmuyor aldığım yere göre değişiyor kanımca
Sinemmmmm aylizinannesiii bizde enfeksiyon yok olmadida cok sukur ama 1 yasindayiz bezi bendr sık degistiririm ama kokunun bezden olacagini hic dusunmemistim
aylizinannesiii Ikrazumra19 Prima asiri pahali bizde enfeksiyon oluştuğu icin devamlı az bile idrar yapsa değiştirmek zorundayız primaya paramız dayanmaz 😅
Esra_M_92 Prima premium care’den sleepy’ye geçmiştim aynısını yaşadım attan inip eşeğe binmişim dedim hatta böyle iğrençlik olamaz seneler önce büyük kızıma kullanıyodum çok güzeldi içeriğini değiştirmişler🙄 Ah premium neden bu kadar pahalısın zalımın bezi 😀
aylizinannesiii Esra_M_92 Primayi bitek doğduğu ay yenidogan zamaninda gördük baktik hergun çiş kaka para dayanmayacak😅😅 sleepy sekiz ay once filan mis gibiydi bu ay bi paket aldim kokudan çocuğuma kullanamiyorum
Kgs2110 Bende aynı şeyi yaşadım. 2 ve 3 numaralarında. Hemen bıraktım. Prima aktif bebeğe geçtim. Bütün gece kalıyor yine mis gibi kokuyor. Üstelik izde yapmıyor. Biraz pahalı ama cidden öneririm. Çok memnunum.