Mizacı gereği büyük ihtimal..
bebeğim yenidoğanken bile eli kolu asla durmazdı kolunu bana bir de öyle sert çarpardı ki. 13 aylık olmak üzere değişen bir şey yok. Çok meraklı, gezmeyi seven, oturmayan hatta ayaktayken bile sabit durmayan olduğu yerde koltuklar arası gezen bir çocuk. Bu gelişimleri için çok güzel bir şey tabi ama anne için yorucu maalesef.