Benim de bebeğim çok hareketli canım ama yapicak bişey yok. Gece uykusuna dalmakta sorun yaşıyoruz. Çok meraklı , şu sıralar bir de gaz sorunu çıktı iyice uykular zorlaştı. Bitki çayı bugün biraz sakinleştirdi onu, by by night damla varmış sanırım Melisa içeriğinden dolayı bebeğe sakinlik veriyormuş. Onu bi araştır derim ama yine de doktor tavsiyesi olmadan kullanma .