Momkids yani ben olsaydım kalktığında emzirir sonra uyuyacaksa uyur ya da vakit geçirir. Sonra kahvaltı öğününü verirdim. Hem de daha verimli yer acıkacağı için. Güne çünkü erken başlıyo öğlen yemeği de uykudan önce ya da sonra denersiniz baktınız akşam yine yemiyo uyku öncesine alırsınız. Arada atıştırmalık meyve akşam 18.30 gibi yemeği yatmadan da veriyorsanız bişe verebilirsiniz yine. Şuan 24aylık kızım var normalde çok iyi yiyen bi bebekti. 2 yaş sendromyla yemek seçmeye ve yememeye başladı. Öğün saatlerini yeniden düzenledim. Akşam oldu mu tutuşuyor yemek yemek diye acıkınca yiyo zilli :))