Momkids Mümkün değil yemiyor sabah kahvaltı yapıyor bi kaç saat sonra meyve veriyorum sonra uyuyup uyanınca çorba içiriyorum bu kadar. Akşamki yemekten tek tük lokma alsa alıyor ya da kaşık mama yapsam biraz yiyor sadece. Kahvaltı ve tek öğün yetiyor oğluma. Napıcam ben böyle kilosu da düşük Zaten
Aysen58 Momkids emiyor mu? Ben sabah kahvaltısı yaptırıyorum öyle böyle yer sonra uykuya geçeceği zaman mama yer uyur kalkınca çorba iciriyorum aradan vakit geçiyor yine mama yapiyorum meyve pek yemiyor ekmek içi seviyor onuda belli ölçüde veriyorum. Sizin ki emiyor mu?
Araseymen Momkids maşallah yemesiyle alakali hic sorun yaşamadım cok şükür suan 19 aylik.ama bi kan tahlili verin genelde kansizlik,yada bazi degerler düşükse iştahsızlık problemi olabiliyor.
Mehmetim01 Momkids 3 ogun yiyoruz 2 de ara ogun yapıyoruz sabah kahvalti sonra bi kase yigurt uyku uyandimi bir kase çorba sonra meyve sonra makarna pilav ne varsa yatarken muhalleni yiyor16 ayligiz tabaginin tamamini bitiriyor sabahları yumurta ve peynir hastasi çok şükür istahla yiyor herşeyi herşeyin tadina bakiyor gun içinde elinde surekli ekmekle gezer ekmek yemeyi cok seviyor oglumun yedigini başka cocuk yese 20 kilo olur bizde 13 kiloyiz kilomuz ayina gore cok guzel ama bu kadar yiyipde 13 kilo olmaso beni sasirtiyor yemeyen cocuk gerçekten yıpratır malesef zorladikcada yemek istemez
CaglaCeylin Doktorunuza bi danisin. 18 ayligiz hapur hupur yer bizimki, aylardirda 10,5 kilo. Kilosunu kafama takmiyorum ama yememesi sizi yipratir inanirim.
Momkids CaglaCeylin bizimki de 9 kilo yese almasa takmiycam inanın yememesi çileden çıkarıyor beni ve aşırı hareketli
Momkids Cheddar 7.30 da uyanıyor 8 gibi yumurta yiyor sadece sonra biraz daha uyuyor kalkınca beraber kahvaltı yapıyoruz peynir zeytin kahvaltılık yiyor benimle 11 gibi
Cheddar Momkids biraz saatleri düzenlemeniz lazım sanki. Aç olmadığı ve öğle çorbası geçe kaldığı için yemiyo olabilir
Elifaydn 14 aylığız benim kızımda kahvaltı hariç yer . Ne yaptıysam kahvaltıya alıştıramadım . Uyanınca mama içiyor 240-270 2-3 saat sonra da kahvaltı veriyorum yemiyor . Mamayı azalttım uyanınca biraz bekledim öyle denedim yine yemiyor . Onun dışında ara öğün öğlen yemeği akşam yemeği yer . Sabah kahvaltıda ki krep pankek tarzı şeyleri ara öğünlerinde eline verseö yine öyle yiyor ama sabahları asla ağzına sürmüyor 😫 bu arada benim kızımda zayıf ama hep öyleydi yese de yemese de çok şükür sağlıklı
Momkids Elifaydn değişik ya bu bebeler yapmak istemedikleri şeyi yaptıramıyosun. Aynen öyle tabi sağlıklı olsunlar da az geliyor bana yediği😑
Mrbmrb Elifaydn uyandıktan sonra direk kahvaltıyla başlayıp. Uyku öncesi mama verebilirsin. 240.270 çok fazla
Nltka Bizimki üç öğün yiyor ama hiç peşine koşmam Yesin diye o acıkınca huysuzlanıyor ısırmaya başlıyor beni o zaman götürüp yediriyorum . 16 aylık şuan hiç yemek yesin diye zorlamayın . Acıkmıyor demekki . Yediği şeyler vitaminli şeylerse varsın iki yesin üzmeyin kendinizi
minikannesii @Momkids benim oğlan da 15 aylık 3 öğün yemiyor yani fırsat olmuyor sık emiyo zaten sabah 10 gibi kahvaltı sadece haşlanmış yumurta sonra meme eline meyve bisküvi falan veriyorum sonra 7 gibi akşam yemeği o da sevdiği şey olursa yer
Rabiacelebi Canım benim oğlumda çok iştahsizdi oceanin balık yağı var onu kullan bn çok faydasını gördüm şimdi maşallah tosun şimdi 3 yaşında hasta olsun hemn alıyorum hemn topluyor kendini
Elifaydn Mehmetim01 maşallah kilonuz çok güzelmiş gerçekten Nazar değmesin 🧿🧿🧿 kilodan ziyade çocuğun kendi isteyerek yemesi bir anne için çok rahatlatıcı bir durum sizde çok şanslısınız ☺️
RaziyeNu Mehmetim01 merhaba bebeginiz mama veya anne sütü alıyor mu sanırım mamayada güveniyorlar biraz yemek istemiyorlar benim bebegimde 15 aylık zar zor yer:(
Kizimmmmm Mehmetim01 benim kizim da 16 aylık. Yumurtayı peyniri falan kesinliklte tek tek yemiyo. Eskiden çok güzel yerdi. Mecbur karışım yapıyorum. Çok üzülüyorum.
Minikmucizem02 Momkids aynı dertten muzdaripiz inanın 15 buçuk aylık ve 9 kilo. Sabah 6 buçuk 7 gibi uyanır 8 de mama içer o da 150 ml bitmez asla. Uyur 9-10 gibi bazen 11 de. 12 gibi uyanır o zaman kahvaltı yapar o da bir yumurta ekmek çok açık çay o da ekmeği ıslatmak için bir küçük kase yoğurt. Öğlen çorba o da 3-4 kaşık. Bir muz ve akşam zorla 3-4 kaşık yemek.balık yağı ve üzüm çekirdeği ekstresi de kullanıyoruz ama yok yani iştah sıfır🤦♀️deli oluyorum bazen kafayı yiyecek gibi oluyorum yediren kadar ama elden bişey gelmiyo 🤷♀️
Elifaydn Minikmucizem02 kan tahlillerine baktırdıysanız ve sorun yok ise aksatmadan düzenli bir şekilde balık yağı tavsiye ederim benim kızımda alerjik bir bebekti 4-5-6. Aylar da 100 gram falan aldı ayına göre hep geride kaldı yaşından sonra toparladı ki yürüdüğü için normalde bebekler az kilo alır. Eğer balık yağı da kullanıyor iseniz zorlamayın demek ki yediği ona yeterli geliyor zorladıkça daha kötü oluyor yediği şeyleri de inat edip reddetmeye başlıyor çok yaşadım ben 4. Ayda ek gıdaya geçtiğimiz için 10 çocuklu anne tecrübesi oldu 😂😂
Minikmucizem02 Elifaydn çok şükür bir sorun yok tahlillerinde. Erken doğdu doğum kilosu da aslında çok düşüktü ama oldum olası sevmedi mamayı. Ye ek yemeyi sevmiyo aslında😀1 yaşında süt alerjisi çıktı yeni yeni bozdurduk alerjisini. Bir şişe balık yağı bitirdik ocean ın 2. Şişeye geçtik