Sitrea aynısı canım benim korkma ben de çok korktum krize girdiğinde eller ayaklar yay gibi olup kaskatı kesiliyordu gözler faltaşı gibi açılıp bir anda çığlığı basıyordu çok çaresiz hissediyordum ama gazı hafifleyince bu tepkisi de azaldı bu refleksin olması 4. Ay kadar normal kabul ediliyormuş muhtemelen sizinki de gazdan korkulacak birşey yoktur öyle anlarda sakin kalıp bebeği kucağınıza alırsanız sakinleşir