Mugerrr canım bence normal benim oğlumda uykusunda sıçrardı ırkırıldı yüksek seste gözleri şaşı olurdu daha küçükler büyüdükçe duzelıyo benim ikinci bebeğim ama topuk kanında genetik biotin eksikliği vitamin veriyorum şuan 5 ayı bikac gün geçti maşallah bisey yok bende çok korkuyodum her hareketinden allah büyüktür kimsenin evladına dermansız dert vermesin inşallah ama kork p günlerde normal