Ebruseyda atak midir nedir bilmiyorum ama ne uykuda düzen kaldi ne yemede sallıyorum gözlerini ovaliyor ağlıyor uyumuyor zorla uyutuyorum yerne koyar koymaz acliyor gözler geri sallıyorum kendi kendine sesler çıkarıyor gülüyor bakmayinca basıyor çığlığı kucagima aliyorum yine ağlıyor nereye bıraksam zaten fildir fildir mama yiyor tepinmekten yarım saatte anca yiyor gece de yarim saatte bir uyanıyor son 3 gün çıkarsam çok şükür uykusuzluktan ve yorgunluktan bitmis durumdayım