Ebruseyda yalnız değilsin tabiki de, bende geldim 🤦🏻♀️🤣
4 ay 8 günlük. Gündüz uykuları 30 dk.
Dk saymaktan kafayı yemek üzereyim. 1.5 saatte 1 yatıyor. Gece en az 6 kez kalkıyor. Gaz sıkıntımız da var gece uyanmalar hep vardı ama emip yatardı. Şimdi meme reddi de var. Kalkıp mama hazırlıyorum, gaz cıkarma seansı yapıyoruz sonra da. Şanslıysam emziriyorum. Ne kadar sürüyormuş ki bu atak dönemi yaa.
2 dk durmuyor. Ana kucagında sürekli öne doğru eğilip kalkmaya çalışıyor. Sabahları artık uykusuzluktan çıldırmak üzereyim 🥺
Geceleri de sürekli yan dönüyor onu tutcam diye ben uyuyamıyorum. Birlikte yatıyoruz kafasını reflü yatağına gömüyor 🤦🏻♀️ ya da bana