Ssdeniz bilmiyorum boyadan daha fazla kimyasal içerebilir bence çünkü ısıyla daha cok etkileşime giriyor ve insanın gözlerini boğazını yakıyor balkonda yapma gibi bi sansın varsa süper olur ve fön makinenin çok iyi olması lazım ben hususi yapıcam diye makine aldımda sonradan arada kaldık böyle