aysenur16 çok geçmiş olsun ben hiç sallamadım ama oğlum 1,5yaşında temasla uyuma olayımız vardı onu bıraktırmak için çok uğraştım ve çok şükür bıraktı diyebilirim. Size tavsiyem sallanmayı bırakmanız sabır isteyen bir durum ama büyüdükçe sürekli uyanmaya sürekli sallanmak istemeye başlayacak. Uzun süreden sonra deliksiz uykuyu tattım. İnstagramda turkanacar_ diye bir kadın var sabitle sortilerde nasıl bıraktığını çok detaylı anlatıyor oraya mutlaka bakın