aysenur16 Uyku meselesi sabır meselesi. Sallanmaya alışan bebeği kademeli olarak ancak sallanmadan uyumaya alıştırabilirsiniz. Zira uyumuyo diye sürekli çocuğu sallayarak uyutmak aynı zamanda çocuk için de hiç iyi değil. Büyüdüğünde o alışkanlığı bıraktırmak şimdikinden daha zor olacak çünkü. Ben olsam biraz araştırır, kademeli olarak sallamayı bıraktırırdım. Bildiğim kadarıyla biraz sallayıp 5 dk duruyorsunuz aralarda, sonra o 5 dk.yı daha da uzatıp birkaç günde tamamen kesiyorsunuz. Yanına uzanıp karnına , sırtına falan masaj yaparak, bazen saçlarını okşayarak uyutuyorum ben kızımı. Sizde rahatlaması için bu yolu deneyebilirsiniz. Çok ağlarsa kucağınızda sakinleştirip tekrar yatırıp aynı şekilde devam edebilirsiniz. Ben de hep o şekilde ilerledim. Çok ağladığında kucağımda sakinleştirip, tekrar yatağına yatırıp saçlarını falan okşadım. Ama dediğim gibi sabır işi, hemen olmaz.Ona da zaman vermeniz lazım o düzene alışması için. Bazen şakacıktan ayağımda sallıyorumda bacağım yerinden kopuyor sanki. Allah kolaylık versin 🌿