ozgekzy Kızlar bebeğimin çamaşırları için duru granül kullanıyorum ama lekeler ASLA çıkmıyor sinir olmaya başladım artık önereceğiniz bi deterjan var mı? Şimdi almaya gidicem 😁
Smmom95 ozgekzy ben beyaz sabun sürüyorum lekelerin üstüne durulamadan o şekilde atıyorum makineye eğer yıkamayacaksam çamaşır o şekilde bekliyor çıkıyor tüm lekeler
ozgekzy Ipegim vallahi bende alıp kullanayım mı artık diye düşünüyorum bebeğim 10 aylık bi alerjisi olmadı şimdiye kadar bi zararı olmaz heralde ?
Ipegim ozgekzy kuzum valla ben başladım her şey zaten çok masraflı onunda doğal leke çıkarıcıları vardır ama bir şey olmadı kullamıyırum
Smmom95 ozgekzy roxy dalan kullanıyordum bitti şuan gidip alamadım byazlara kullandığım toz deterjanla yıkıyorum ¾ seferdir.
Serrakus ozgekzy Instagramda yundon sayfasından daha uyguna geliyor oradan alıyorum. Trendyol da da var ama o pahalı
Brsnysr ozgekzy baby me çamaşır suyu tozu kullanıyorum e bebek ten aldım burada okumuştum deneyin isterseniz lekeler cikio
Eymencvk ozgekzy önce lekeli ürünleri suda asperox ile yıkıyorum lekeyi cıkarrtıktan sonra makinede granül veya sıvı detrjn ile yıkıyorum çıkıyor
Alminamom ozgekzy duru granül çıkarıyor ama ben deterjan gözüne koymuyorum direk makinanın içine atıyorum bitince sıvı deterjanla tekrar kısa yıkamaya atıyorum leke kalmıyor ..