Esra_M_92 Ben dolap uygulamasından açılmamış pakette alıyodum 2.el olarak isterseniz bakın siz de maalesef bu durumlara geldik sonumuz hayrolsun
Hum34 100milyon liralık yardım yaptık ve hala da yapıyoruz maşallah bize 🧿 Kendi vatandaşına hayrı yok ama olsun duuu….
Rainyellow GiybetReis geçen gün bende 2. Elden telsiz aldım garantisi devam ediyor Diye faturasını göndermişti kadın 350 liraya almış 1 yıl kullanmış bana 350 liraya sattı 😂 çünkü sıfırları uçmuş faturayı görünce içim sızladı resmen
derinsmoms Rainyellow sorsan 4 cocuk ıstıyoruz dıyorlar aylık 80 tl cocuk yardım parasıyla ağam bizle dalga geçer 😬
Rainyellow derinsmoms aaaaa nasıl yetmez yetmiyorsa çay verelim pardon atalım çaylı ekmek yapar veririz bebelere 😂😂
seoyles EslemEva_23 canım satıcıyla alakası yok ki satıcı da fiyat arttığı için zam yapıyo kendisi de fazla fiuyata alyıo yani
Belgiansareweird Rainyellow ben gecen sene tatilde komple yenidogan setini 145tlye almistim simdi sizin postu gorunce googledan baktim en ucuzu 390tl firsatci cok maalesef
55eren55 Rainyellow bebek bezlerine zam yapmak yerine kalitesini düşürüyorlar kupkuru tutan bi bez Asla yoktur zannediyorum hangi beze dokunsam hep nemli kalıyor
Egelim Rainyellow Oğluma geçen hafta 350 gramını 80 TL’ye aldığım mama bugün 92.5 olmuş. Neden yaşam gittikçe daha güzel, yaşanılabilir kılınacağına zorlaştırılıyor ülkemizde anlam veremiyorum bir türlü. Allah sonumuzu hayır etsin,
Arenilay- Rainyellow valla öyle bugün eczaneye girdim gaz damlası probiyotik 2 tane pişik kremi burun aspiratörü yedek ucunu 310 tl ödedim fişe baka bakaaa eve geldim😵💫
Merve201119 Rainyellow burası Türkiye şaşırmamak lazım hicbirseye neden neyi cikarcaklarini sasirdilad valla Allah sonumuzu hayır etsin
Dmrcnn Rainyellow bnm 1yıl önce 200e aldığım benek telsizi suan 450tl hemde hersey inanılamz pahalı özellikle pamdemiden sonra ne markete gidesim var ne mağazaya faturalar desen onlar aldı basını gidiyor