Rainyellow ben 1,5 sene önce Philips avent biberonu 75 e almıştım şimdi sadece uçları 80 TL olmuş hatta şu an daha pahalı bile olabilir birkaç ay olmuştu çünkü fiyatını göreli alacaktım alamadım herşey aşırı zamlanıyor ekonomi gerçekten berbat Allah yardımcımız olsun özellikle bebek ürünlerinin bu kadar pahalı olması çok üzücü hadi biz zar zor bir şekilde alıyoruz ama hiç alamayanlar da var çok zor 😔