Gulsah_9221 Genelde ilk 7 gün ekstra bi korunma öneriliyor siz genede bi test yapip icinizi rahatlatabilirsiniz ama bence biraz bekleyin adet olmayi dogum sonrasi hormonlardan ve hapin kattigi hormonlardan dolayi bir gecikme olabilir bence
minikaa Gulsah_9221 son 4 aydır adetim düzene girmişti aslında ilk kez bu ay haptan sonra böyle gecikme oldu. Ama evet hapın hormonlarından olabilir ben yarın bir test yapayım 😊
Gulsah_9221 minikaa icinizi rahatlatmak icin yapin ama ben haptan kaynakli oldugunu düsünüyorum sonucta oda ne olursa olsun hormanel bi farklilik yaratiyor vücutta 🙂