minikaa Geçen ay yasmin doğum kontrol hapı ile korunduk ilk kez kullandım. Çarşamba günü son hapımı içtim şimdi 7 günlük dinlenmeye girdim ama hala adet olmadım. Test falan yap diyeceksiniz biliyorum da bir kaç gün daha bekleyeyim öyle yapayım bu arada sizin de fikrinizi alayım dedim. Normalde hap bittikten kaç gün sonra adet olunuyor tecrübeli olanlardan fikir bekliyorum normal midir bu durum lütfen normal olsun 😂
Mom62636362 minikaa normal bir durum adet olmamanız ama ilk ay koruyuculuğu olmaz hapların, ekstra bir yöntem kullanmadıysanız hamile kalma ihtimaliniz var
Muhasebeciana minikaa ilk ay koruyuculuğu supheli bence ben de yasmin kullanmistim evlenmeden 3 ay once baslamistim mesela koruyuculuk tam olsun diye isimi sansa atmak istememistim pismanda olmadim ben 4-5 gun sonra oluyordun hap bittikten sonra isterseniz test yapin siz her ihtimale karsi
minikaa Mom62636362 ya açıkçası ekstra korunma yapmadık. Sağlık ocağındaki ebe bu hapı önerdi ilk ay ekstra korun falan diye de uyarmayınca, e ben de ilk kullanıyorum cahillik tabi bilgim de yok o yüzden bilemedim sadece bununla korunduk
minikaa Mom62636362 zaten geri çekilme olmaması için bu hapı içmek istedim, çok mu yanlış yapmışım 🤦🏻♀️
Mom62636362 minikaa İlk ay için evet canım ya 😬😬 siz yine de gebelik testi alın, şuan ihtimaliniz yüksek çünkü
minikaa Mom62636362 ah ben her şeyi araştıran ben nasıl düştüm bu riske 😂 Allah yazdıysa yiyecek ekmeği vardır başımızın üstünde yeri var tabi ama kızım daha 9 buçuk aylık maddi durumlar çok çok sıkışık yanı olmasa daha iyi olur 🤔 bide kızıma çok kolay hamile kaldım ondan tedirginim ufacık bir ihtimal varsa o da çabuk tutar diye 😂
Mom62636362 minikaa 😂😂 Valla hiç belli olmaz benim de ilk gebeliğim çok çabuk olmuştu (düşükle sonuçlandı), ama ikincisi için uzunca bir süre çabaladık 😂😂 yine de hayırlısı için dua edelim, dediğin gibi eğer olursa da yiyecek ekmeği varmış demekki yani
minikaa Muhasebeciana yarın hap kullanmayaşımın 5.günü olacak yarın bi test alıp deneyeyim ben en iyisi içim rahatlasın
Hayris minikaa vücut o hormona alışmaya çalışıyordur büyük ihtimalle ama ilk kullanımda + başka türlüde korunmanız icap ediyordu yaptıysanız sıkıntı yoktur