MeyraGun tabiki bu mama sandalyesini tepsi, kemeri ve yenidogan parcalari var. Ama hepsi ayri satiliyor. Siz ihtiyaca gore istediginiz urunu aliyorsunuz. Ben komple seti aldim yenidogan doneminde icinde uzaniyordu ben is yaparken. Sonrasi icin kemerleri ve tepsiyi aldim. Bu benim icin ilk avantaj: parcalarin ayri satilmasi/kendi kombin yapabilme imkani.
Bebeginizin duzgun ve guvenli bir sekilde oturabilmesi icinde ayakdestigi var. Ve en guzel avantaji: bu sandalye 0-72 yasa kadar kullanabiliyor. Bebeginiz buyudugunde parcalari cikartip normal sandalye haline donuyor. Yani bu acidan bakarsaniz cok ekonomik. Ekonomik demisken bu acidan bakmasak bana gore tek ve en buyuk dezavantaji fiyati. Bana gore fiyati degiyor ama bagimsiz dusununce pahali gibi geliyor. Ama dedigim gibi cok kaliteli, dayanikli, uzun omurlu ve islevsel bir urun. Aldigima hic pisman degilim