MeyraGun ayak koyma yeri olanı asla ama asla almayın. Oglum kendini ona direyip hop ayağa kalkıyor, sandalye devrilme riski çok yüksek. İkea antilop kullanıyoruz, oldukça memnunum. 13 aydır kullanıyoruz, oglum 18 aylık oldu daha yeni kalkmayı öğrendi.