Mekmek Bebegimm1 valla vardır ya garanti sı nasıl yok KVK alıyorlar sonuçta ben zaten yurt dışından aldım ama bilmiyorum valla benim oyunlarda da çok hızlı
mom54546 Bebegimm1 benim gibi aynen bende samsungcuyum bugün bi tane alıcam inş ne dıye ığhoneye o kadar ğara vereyımkı derdıme ne ıkısıde telefon🤣🤣
Merve201119 mom54546 bende iPhone kullanıyordum satmak zorunda kaldım ve ye i samsung a72 aldım on gündür elimde ama çok memnunum
MrsYilmaaz mom54546 red mi note 10 pro efsane güzel bir telefon. Elimde suan ıphone 11 var ama ben memnum değilim çok sevemedim. Letgoya koydum satılsin dırek dediğim telefondan alacağım
g-k-s0212 mom54546 İphone kullandıktan sonra öbürlerini kullanamıyorum ben doğrusu. İphone 11 çok güzel, memnunum. ❤️ Çok sordum telefonculara iPhone verimini diğer markalardan alamazsınız dediler bunu alırken.
MuhammedMusa mom54546 iPhone 12 pro kullanıyorum. Bir kere i phone kullanırsan zaten diğerlerini asla kullanmazsın. Kesinlikle i phone al derim. Eşimde samsung seviyor senin gibi ama benim telefonu gördüğünden beri ben de i phone alacam diyor.