Rizeliii valla bende evlenmeden önce de vardı hamileyken tek tük sorun yasadim ama doğumdan 2 hafta sonra berbattı. Tam 2 ay çektim acısını. Allahım çok kötüydü ya. Hala ara ara nükseder. Ben fitil kullanıyorum nüksettiği zamanlarda. Eczanede 3 tane fitil var bunun için çok faydalı bide özel bir krem var aynısefa özlü o da fayda etmişti fiyatı 60 70 lira falan. Sıcak oturma da iyi geliyor her tuvaletten sonra yapmalısın.