Bende doğumdan sonra bu sorunu yaşadım canım doktora gittim. Hamileyken içtiğim sudan fazla ic çeksin dedi çünkü artık süt içinde vücut çok su tuketiyormus. Birde gergin sıcak suya oturdum günde üç kere. Ama asıl işe yarayan zeyytinyagi oldu her gün sabah kahvaltı da bı kase ye yakın ekmek banıp yiyordum salatalara da hep zeytinyağı koyuyordum bide çok katı beslenmeyi bıraktım mutlaka her gün çorba içiyordum içecek çok içiyordum. E bide çok su içtim. 10 gün sonra falan bayağı düzeldi artık kalmadı hiç sorun. Zeytinyağına başla 2 gün sonra azalmaya başlar