Kesinlikle dışarı çıkması şart yoksa mız mız oluyoruz bizde.. kızım 10 aylık sabah uyandığında saat 7:30 gibi kalkar, hemen kahvaltı , acele bir iki iş yapma örneğin bulaşık makinesi çalıştır , çamaşır falan, sonra kızımın ust bAş bir güzel toparlıyorum hemen bahçeye orda 1 saat oyalamıyor , biraz içerde sonra uyku.. bende yatıyorum onunla yoksa asla uyumaz. Uyanınca ust baş değişip mama sandalyesine.. yemeğini yiyor ondan sonea oyuncaklarını koyuyorum bende bir süpür bir sil aceleden yine 😃 sonra oynuyor, zip zipi var orda oyalanıyor sonra ikinci uyku 🤪🤪