Stellaa yaz günü inin aşağıda biraz tur atın iyi gelir ☺️ Hepimiz kısmen aynıyız. Çalışan kadınlar kendilerine vakit ayıramamaktan, ev işlerini yetiştirememekten şikayetçi. Ev kadınları evden şikayetçi 😅 bende geceden plan yapıyorum sabah kalk evi toparla kahvaltı hazırla, şu saatte çocuklar yarım saat / bir saat parka, şu saatte minik öğlen uykusuna büyükle film saati, şu saatte kitap okuma/oyun saati, şu saatte yemek yap vs 🥶o zaman daha verimli geçiyor sanki