Kuzeycik Egehaninannesi 3 numaraya kadar aktif bebek kullandım ama 3 e geçince feci bir parfüm kokusu vardı ve pişik yaptı o yüzden premium care aldım suan 5 no kullanıyoruz evet pahalı ama başka beze geçmek istemiyorum
Egehaninannesi Kuzeycik bugü aktif aldım dediğiniz gibi premium carenin kalitesini bulamadım biraz pahalı da olsa ondan şaşmayacağım🙏👍🏻