Benim kızımda o aylarda çok yapardı onu şimdi yapmıyor normal :)
Keskeuyusamm iyiymiş 😇♥️
TiniminiKayra çok sevindim 😇
Elaalya öyle mi AA hiç duymamıştım 🤔 o zaman iyi bişeymis 🖐🏻😇😇
Seyma-2436 yapma ya daha neler neler bekliyor bizleri bakalım 😇
Eymeninannesi21 bizimkide yapıyordu ama daha yok diş 😬
Dnz-kbr o zaman daha yolumuz uzun gerçi her bebek farklı olur 😂
Eymeninannesi21 bakalım yaşayarak ogrencez😇😇
bilmiyorum ama çok tatlı 😄🧿 oyun yapıyordur bence
ly35 bilmiyorum ki yeni yapmaya başladı 😇😇
Dnz-kbr Allah bağışlasın sana canım 🤗☺️
5-cocuk-annesi amin Allah razı olsun canm 💜
Dnz-kbr sendende razı olsun canım ☺️
Dnz-kbr yanaklarını yiyesim geldi ya barekAllah🌺
ikizbabymom ay cok sagol teyzesi gel ye eminim o da seni yer en sevdiği şey ♥️
Dnz-kbr o daha bebek kokar o kokuyu öyle özledim ki💞
ikizbabymom agzı süt kokuyor ya cok seviyorum agznn kokusunu 🥰
Dnz-kbr ben de gıdı koklamayı çok severim oyy mis gibidir mis
ikizbabymom evet ya hep mis hep 💜💜💜💜
Dnz-kbr
Eh bizim ki 5 aylik olmak uzere, surekli boyle😂😂😂😂
MotherOfAlmila yapmayın ya demkki normalmiş 😇😇
Dnz-kbr bin kere maşallah saçları ne güzel uzamış ya 🥰
esleminannesi2 doğduğunda baya saçlı doğdu zaten şimdide uzadı maşallah 🥰🥰