Dnz-kbr benim kızımda o aylarda dilini böyle yapıyor ses çıkartıyordu. iş arkadaşımın yanında yaptı. arkadaşım dedi ki, “bu hareket dil gelişimi için çok önemliymiş. ben zamanında oğlum böyle yaptığında ayıp diye çocuğuma yaptırtmadım, çocuğum çok geç konuştu. dil terapistine gitti ve doktor bu hareketin çok önemli olduğundan bahsetti” dedi. buda dönemsel bişy sonra geçiyor. 17 aylık şimdide damak şaklatıyor. hiç bişyibe karışmıyorum 😁