Simge_ Woody ben baget yüzüğümü aldığım yere götürdüm büyütmek için 600 tl istediler. Eşim zayıfla dedi 😂😂
balyanakannesi2 Nefertitim Sorma eskileri bende giyemiyorum😂 bi tane hamileyken almıştım hala onlarlayım 🤦
Simge_ balyanakannesi2 aynen canım Zen’e götürdük 600 tl istediler yaptırmadık ama yüzüksüz kaldım yani. Alırken istediğiniz zaman parmağınızın ölçüsüne göre yaparız demişlerdi oysa.
balyanakannesi2 Simge_ Yalan söylüyorlar ya resmen. Ben tanıdık bir kuyumcu dostuma götürmüştüm pırlanta yerleri ayrıydı. 25 lira aldı benden
Simge_ balyanakannesi2 işte ben de onu yapacaktım ama yine garantiden çıkıyodu bu defa istemedim yine ne olur ne olmaz diye. Mecbur verecez artık.
Dilaranne Nefertitim et et bende arada ediyorum 😅😅 benim kulak ve ayak takıntım var kulağım kepçe de değil ama bilmiyorum ayrıca tesettürlü biriyim ona rağmen 😅😅 ultrasonda bile kulaklarina baktırdım çocuğun😅😅😅😅😅
uykucukoala Milkaaa işte benim boyum da var anlamıyorum ki neden bu kadar küçük 34 numara terlik de oluyor ha 😂😂