Nefertitim bacım bende ayaklarımı hep saklamisimdir ayak baş parmaklarım kocaman çirkin çirkin ayaklarım. Evlendim epey süre çorapla yattım 😬 şimdi de diyorum çok zengin olursam efsane ayak yaptıracağım diye 😜 şaka bir tarafa şükrümuzu azaltmayalim. Ya hiç olmasaydı yureyemeyip ayağım olsaydı da 45 no olsaydı deseydin ? Kötüyü düşünüp olana şükretmek lazım ❤️