KayraninAnnesii Merhaba güzel anneler 12 gün önce doğum yaptım. Uykusuzluk, emzirme bildiğiniz garip duygular içerisindeyim ağlıyorum sürekli aşırı bıkkınlık var bebeğimle ilgili değil tamamen benimle ilgili enerjim yok sadece eşime sarılıp ağlıyorum.. kayınvalidem kalıyordu yanımda annem kaldı fakat kimseyi istemedim rahat ağlayamıyorum diye cesaretlenmem lazım işlerimi kendim yapmam lazım dedim gönderdim hepsini neden böyleyim bilmiyorum.. bebeğimi çok istiyordum istenilen bir bebekti fakat şimdi üzerine sorumluluk binince saçmalamaya başladı beynim depresyonda gibiyim sigara kullanıyordum bebeğim olmadan önce şimdi deli gibi istiyorum bana akıl verin kimseyle konuşamıyorum anlatamıyorum derdimi 😔😔😔
glsndmrlp KayraninAnnesii lohusalık hamilelik gibi bir şey. Her şeye ağlarsın her şeyi sorun edersin 🤗 geçici bir durum Allah’ın izniyle düzene girersin.😊
Koalina KayraninAnnesii 40 gün ağladım bunalımı diplerde yaşadım kafayı sıyırıcaktım yani o derece ben atlatabildiysem herkes atlatır inanın herşey geçiyor sadece biraz sabır
Elif3334 KayraninAnnesii bırak birazcık dağıt ağla ki rahatla lohusa depresyonuna girmişsin duruma adapte olmaya çalışıyorsun kolay değil bende aynı durumdayım anneliği dibine kadar yaşadım sebepsiz ağlamalar, tek başıma bakmak isteyip herseye yetişme telaşı ve gayreti inan çok yoruyor.4 ay dayanabildim annemin evine gittim 2 ay kaldım sadece bebegimle ilgilendim bana iyi geldi sonra bebegim 6 aylık oldu ve güneşli günler başladı evime geldim hersey olduğu kadar o izin verdiği sürece işleri yaptım
KayraninAnnesii glsndmrlp gerçekten gün sayıyorum artık içim daralıyor 😔 gerçekten bitiyor mu mutlu olmak istiyorum gülemiyorum ya
glsndmrlp KayraninAnnesii bitiyor bitiyor merak etme sıkma canını değişik şeyler yap eğlenebileceğin birde bol bol dua oku 😊
glsndmrlp KayraninAnnesii dışarıya fln çıksan tanıdığın yok mu. 40 lı bebek çıkmaz derler ama herkes çıkarıyo 😂
KayraninAnnesii Koalina sabrediyorum gerçekten çok zorlanıyorum göğüslerim emmekten yara oluyor acıya acıya gece kalkıp emziriyorum Uyku sersemi inşallah biter şu durum
busrakntr 40 gün hem kendinize hem de bebeginize süre verin, 40 gün sonunda gerçekten herseye alışmış ve daha once böyle bir mutluluk yasamadigini farkedeceksiniz, sabirli olun, sagliginiza ve bebeginize dikkat edin 😊😊
KayraninAnnesii busrakntr inşallah 40 gün boyunca dayanırım uzaklara gitmek istiyorum yalnız kalmak istiyorum 😔
GoGirl KayraninAnnesii aynilarini yasadim ve herkesi gonderip sorumlulugu alinca daha iyi oldum 25 gun surdu ama 25 yil gibiydi istemedim her sey zor geldi hayatim bitti gbi oldum agliyordum devamli emzirmek ölüm gibi geliyodu simdi cok komik geliyor 6 yas ve 19 aylik 2 oglum var ikincide bu duygular hic olmadi kendi suclama oluruna birak eger gecmezse destek al ama inan geciyor
KayraninAnnesii GoGirl bende öyle evi temizledim tatlı yaptım duş aldım bebeği uyutup tek sorumluluk almak istedim
Rolria KayraninAnnesii Yaşadıklarımız çok normal ağlayın ama hem bebek hem ev sorumluluğunu hemen yüklemeyin kendinize .Çağırın onlar ev işini yapsın siz bebeğe bakın kendinize iyi gelecek şeyler yapın duş alın müzik dinleyin bebeğinizi sevin emdikçe bağ kuracaksınız.Her şey düzelecek korkmayın ve ağlamaktan çekinmeyin 🥰
KayraninAnnesii Rolria herrrr şey denedim duş süslendim ojelerimi sürdüm elbiseler giyip giyip aynada kendime bakıyorum.. yüzüm isilik oldu sıkıntı stresten
Koalina KayraninAnnesii Bilmem mi şuan seni çok çok iyi anlıyorum 1 ay göğüs acısı çektim yani bağıra bağıra emziriyordum 4 kere mastit oldum daha bir sürü fiziksel sıkıntıda çektim inanın geçiyor geçmicek gibi gelmiyor ama geçiyor Rabbim yardımcın olsun cankm
Gizem61 KayraninAnnesii al benden de o kadar. Birde benim 2.5 yaşında kızım var. 17 günlükte oğlum. Sabrım sıfır ağlayıp duruyorum
KayraninAnnesii Gizem61 Allah yardımcımız olsun napalım, bebeklerimiz için dayanıcaz yemeden içmeden kesildim çorbadan başka bir şey yemiyorum oturup ağlıyorum, bide bana neden mutsuzsun diyorlar kimse anlamıyor kimse
KayraninAnnesii Koalina geçmiycek gibi geliyor ama geçicek diyorlar bitsin istiyorum, şuan yaşadığım şu duygulara sahip olan ben ben değilim çünkü bambaşka birisi