Elifsareeee benden tavsiye eldiven takmak hiç sagliklı degil ben kışın dogum yaptım sadece 2 hafta taktım nedeni de şu uzun süre takildiginda motor becerilerini geç yapıyor yani eline oyuncak verdiginde tutamıyor eliyle sıkamıyor parmak aralarinda mantar olabiliyor kapali kalıp terledigi icin hatta burda bir bayan post acmisti elleriyle oyuncagı kavrayamıyor diye bunun buyuk nedeni uzun süre eldiven kullanması benm bebegimde yüzünü cizerdi parmagini gozune sokmadigi sürece hic müdahale etmezdim çizsin ne olucak kabuk baglıyor normale donuyor iz falan kalmiyor suan bebeginiz ellerini kesfetme zamaninda ellerini agzina yuzune goturucek. bence çıkarın daha kullanmayın 🙂