Sesaa1 Elifsareeee alt kısımdan etini ittiriyorum yavaşça boşta kalan kısmını kesiyoruz babası tutuyor ben kesiyorum
Mlkko Elifsareeee makas seklinde olanlarla kesiyorum hem et kesme ihtimali olmuyor hem de uzun birakmiyor törpüye bile gerek kalmiyor
Bebegimm1 Elifsareeee uyurken kesin öncelikle kestikten sonra törpüleyin ben artık normal kesiyorum yarim ay şeklinde buyudugu icin yuzunu çizmiyor
AsyaninAnnesiiii Elifsareeee ufakken uyurken kesiyordum. Şuan 31 aylık rahatlıkla kesiyorum arada savas veriyoruz tabi yinede normal cocuk işte. 🤷♀️🌼
Bebegimm1 Elifsareeee aslında zamanla canıni yaktiginin farkina varıyor daha dikkatli oluyolar öyle öyle yapmamayı ogreniyor😊