CankizimRavzam idrar yolu enfeksiyonu baya ilerlemiş bu doktor ihmali ama böbrekleri de enfeksiyon kapmış tı 1 hafta yattık çıktıktan sonra da antibiyotik kullanmaya devam ettik 2 hafta sonra bidaha oldu ve bunuj olma sebebi de beyninde sıvı toplanmış o yüzden 2. Yi geçirmiş çok zordu Allah kimseye yaşatmasın inşallah