Anneler merhaba 🌿 Dualarınıza talibiz kızım Perşembe sabahı uyandı ateşi vardı hemen soyundurdum calpol verdim düzeldi sonra normal kahvaltı yaptık oynadık öğlen yine ateşlendi ama keyfi yerindeydi ve hemen düştü 😳 daha sonra akşam oldu yemek yedik emmeye başladı ve birden inlemeye başladı arkasından titremeye başladı hastaneye gittik apar topar tam giriş yapıldı kızım o anda kucağımda bayıldı mosmor oldu çocuğum öldü sandım çığlık çığlığa kaldım yavrum kızım uyan diye ALLAH esirgesin hemen triaj bölümüne aldılar beni içeriye almadılar serum taktılar kan aldılar hava taktılar ve hala titrrmeye devam ediyordu sonra idrar verdik idrar yolu enfeksiyonu varmış oda ateş yapmış ve havaleye sebebiyet vermiş maalesef anneler duaniza talibim yavrum tez zamanda iyi olsun çıkalım hayırlarla RABBİM herkesin evladını bağışlasın İNŞALLAH 🌸 çok zormuş