Yeni beş gündür Doğum yaptım bu iki gündür eve geldim hastanede göğüslerim çok iyi di ama şimdi taş gibi olmuş ağrıyor bebeğime emdiriyorum ama yine boşalmıyor ne yapmalıyım kaynanam sağ sütünü dök diyor ama bildiğim kadarıyla ilk günlerin sütü çok yararlıymış ne yapmalıyım tecrübeli anneler bir çaresi yok mu çok ağrım oluyor bebeğimde göğsüm sert ve ucu olmadığı için zorlanıyor