1994a_ noluyoya metsil bizede yaramadı probiyotik diye bunu yazmıştı faydası oldu ama sonra kullanmadım mamasına damlatıyım bari bundan sonra
DOLANDIRICI 1994a_ Hipp mama kullaniyodunuz galiba bnde onu kullaniyordm çocuk kıvranıyordu şimdi Bebelac geçtik hem gazını rahat cikario hemde rahat uyuyo
Teemo07 1994a_ ya hip bizde ilerleyen zamanda kabız yaptı. 1 aydır Similac kullanıyorum daha memnunum açıkçası.