1994a_ Kızımın 2 gündür karın ağrısı var mama içti mi çok kıvranıyor gazda yapıyor haliyle calpol verdim ama başka neler yapabilirim üşütmüşüm galiba
Teemo07 1994a_ ayy 3 gün bende yaşadım onu üşütmüştü. Ilık Bi su torbası hazırlayın uyuturken ayagının altına koyun iyi gelecektir. Biz öyle atlattık. Ayakları sıcak tutarak.
1994a_ mgymst7038 mamayı 1 aydan beri kullanıyorum yeni değiştirdim önceleri böyle degildi 2 gündür böyle
1994a_ Nurgrvn evet huysuz normalde böyle degildi maması yer biraz oynardık uykusu geldi mi uyurdu şu 2 gündür aglıyor mamayı içmek istemiyor ayaklarını karnına çekiyor calpol verdim en son bide bez ısıttım karnına sardım iyi uyudu
Teemo07 1994a_ ya hip bizde ilerleyen zamanda kabız yaptı. 1 aydır Similac kullanıyorum daha memnunum açıkçası.
1994a_ noluyoya hipp combiotic gaz yapmayan mama diye aldım ama yok daha önce böyle olmamıştı birazda böyle pütürlü kusma yaptı
1994a_ noluyoya yoğurt kesigi gibi evet biogai diye gaz damlası var ama 1 ay süresi mi var onun bilmiyorum alalı çok oldu kullansam sıkıntı olur mı buzdolabında
Metehan123 Gazi vardir ayaklarinin altina sicak torba koy karnina masaj yap calpol de verme karnina da sicak havlu koy ayaklarini giydir
noluyoya 1994a_ onu bilmiyorum ama ben gripe water kullanıyorum doğduğundan beri aynı şişe yeni bitmek üzere çok memnunum. Her gaz ilacı her bebeğe yaramıyor ama bize bi ara metsil verdiler hç Br işe yaramamıştı
1994a_ noluyoya metsil bizede yaramadı probiyotik diye bunu yazmıştı faydası oldu ama sonra kullanmadım mamasına damlatıyım bari bundan sonra