Gaz sancısından diye dusunuyorum bende ıkınmalar. Yoksa tuvalete cıkamamakdanmıymış 🤭 benşm oglusumda 32 gunluk, bazen saatlerde ıkınıyor. Uykusundan uyanıyor ıkınıyor sonra dalamıyor saatlerce uyumuyor. Gaz damlası kullanıyoruz amma banamısın demiyor 🤭