Merhaba. Bnm 1 buçuk aylık bebeğim var ve 2. Haftadan itibaren gaz ve sindirim olayları canımıza okuyor. Sürekli ıkınma halinde. Kakası sarı ve tanecikli. Doktorumuz normal olduğunu söyledi.. Hergün kakasını yapıyor ama sürekli ağlıyor bebeğim. Sürekli ıkınıyor. İnternete baktığımda sütüm yağlı olduğu için o taneciklerin yağ olduğu yazıyor. Ve bn o taneciklerden ötürü kakasını yaparken ağlayıp ıkındığını düşünüyorum. Çeşitli damlaları denedik ama bi süre sonra işe yaramıyor. Bebeğim için sindirmek ve kaka yapmak bi eziyet. Sizce ne yapabiliriz bi çözüm önerebilecek var mı??