Iraz merhabalar kizlar. Sunnet olduk cok sukur dun . Ilk gunumuz iyi gecti biraz mizmizdi ve uykusunda agliyordu doktoru aradim ve dediki cisi ni yapiyordu ondan agliyordur yakar dedi ve hakliydi bizimkisinde ilk gun cisi yakyi heralde bezini degistirirken aglamiyordu ama dokundurtmak istemiyordu yavas yavas degistirdim gece harika bir sekilde uyudu her zamanki gibi saat 22 den 3 e kadar sonra emzirdim 4 dende 8 kadar uyudu. Bu gun ikinci guz ve hic birseyi yok mus gibi cok neseli masallah. Yani bosuna endise etmisim gercekten sunnet yaptiran anneler hic korkmayin cabuk geciyor ne cok miz mizi olfu ne kaprisi zaten kucucuk yani bir haftaya kalmaz atlatiriz bizde. Kendinize iyi bakin anneler 🌺🌺🌺🌺🌺