Yarin 2 aylik oglum sunnet olacak biraz endiseliyim ..lokal anestezi yle olacak eve gelince nasil bas edecegim diye korkuyorum.. bez konusunda kakasini yapacak ve pipisine gelirse nasil temizlicem .. emzirirken nasil tutacagim diye dusunuyorum kac gun icerisinde geciyor bezini acik mi tutmam gerek ? Lutfen bilgilerinizi bekliyorumm