Minnosanne21 Eymeninannesi21 ya ben çok kararsızım bazı zamanlar sütüm azalıyor çok çektiği için npcm bilmiyorum
Derya-Deniz İdrar testi vermiştik enfeksiyon çıkmış kürde istediler o yüzdende aZ kilo almış olabilir mi
Minnosanne21 Eymeninannesi21 süt azaldığı için ağlıyor bence çekiyor çekiyor ımm ımm diyor sinirli bir şekilde ucunu çekip kilosu da maksimumun üstünde ama doymayınca insana eziyet oluyor oda yoruluyor ağlamaktan
Eymeninannesi21 Minnosanne21 hem anne sütü hem mama verin anne sütü azalınca mamaya yönelip bırakacaktık zaten
Zlm Derya-Deniz biz sma mama kullanıyoruz biberon olarak avent kullanicaktim ama e bebekle anlaşmaları bitmiş dışarda biberon uçları çok pahalı o yüzden tommie tippe aldım
Ozcskrl Biz aptamil kullandık mama bebekten bebege değişir ama biberonda kesinlikle tommie tippie antikolik biberon öneririm. Mekanizması hepsinden farklı. Yazılan tüm biberonları denedm.
Eymeninannesi21 Minnosanne21 evet yetmiyorsa bırakır ya da ikisini birden alır denemeden bilemezsiniz