Kızım bugün 5 aylık oldu erken doğmuştu 2200 bugün 5700 olmuş az kilo aldığı için mamaya başlıyoruz bugüne kadar sadece anne sütüydü fakat biberon kabul etmiyo gaz ve kabızlıkta var sizden biberon ve mama önerisi istiorum birde binerona nasıl alıştıranikirim meme+ mama devAm edeceğiz