ilknurbkeskin1 Mavilii doktorum da bana sizin d vitaminden verdi tok bir defa kullanımı vardı ben öğlenleri veriyorum sorun yaşamıyorum geceleri
Mavilii ilknurbkeskin1 valla ben ne zaman verirsem vereyim çocuk gece uyumuyor. Bugün vermedim bakalım bu gece nasıl olacak
Mavilii Cicek_Gokce46 demekki gaz yapıyor o yüzden öyle ağlamaları falan oluyor. Dün gece vermedim ben hiç öyle ağlaması falan olmadı
Cns_28 Mavilii ocean markasının d vitamini en iyisi. Zaten sağlık ocağının verdiğinin içinde paraben var diye biliyorum.
Mavilii Cns_28 doktora sordum aslında oda bana kullan dedi o yüzden kullanmaya başlamıştım ama keşke hiç vermeseydim çocuğu mahvetti
Yasemin38 Mavilii sağlık ocağının verdiği yan etki yapabiliyor canım. Ocean miktofer kullanıyorum ben
Mavilii Yasemin38 aynen canım sanırım benim oğluma da yan etki yaptı. Bende ocean almayı düşünüyorum. Herkes onu önermiş
mavilimorcicek41 Mavilii ay geçen ay bize de monovit verdiler geceleri çığlık çığlığa kalkıyo aklıma hiç damladan olacağı gelmemişti
Mavilii mavilimorcicek41 ayy demekki sizin bebise de yan etki yapmış. Benim aklıma direk damla geldi. Çünkü başka ek olarak bisey de vermedim yani. Demir ilaçı dışında. Buna yeni başlamıştık ve başlar başlamaz çocuğun huyu suyu değişti resmen
gul-33 O damlayı verdiğimdn beri çocuk huzursuz sürekli ağlıyor kakasını yapamıyordu. Burdaki yorumlara bakayım dedim aynı şikayetler sinirlenip dire çöpe attım. Oceon aldım. Bu bitince bı de pedia deniyecm o da iyi diyorlar.
Mavilii gul-33 bende pedia denemeyi düşünüyorum. Ya çocukları mahvediyo resmen. Bilsem böyle olacağını hiç vermezdim
mavilimorcicek41 Mavilii demir damlasını bıraktırdı doktorumuz sadece takviye olarak d vitamini alıyodubugğn eşime sipariş ettim oceanyada pedia d al diye denicem bakalım