Bu damlayı ne zaman çocuğa versem gece uyumuyor. Sizinde öyle oluyormu ya. Yan etkilerine bakıyorum. Uykusuzluk vs bişeyde yazmıyor. Neden oluyor anlamış değilim. Gündüzleri hiç bisey yok gece olunca uyumuyor. Damlayı vermedim mesela evvelki akşam o zaman bi sıkıntı olmadı uyudu. En azından huzursuz değildi. Emmek için uyandı ama mızmızlanmadı. Dün gece yine verdim aynı şekilde sabaha kadar uyumadı. Yatağın ortasında döndük durduk. Aklım almıyor ya napiyim şaşırdım kaldım. Siz hangi damlayı kullaniyosunuz yardımcı olurmusunuz lütfen 🙏