Koalammm
2.
Çünkü O delikleri tek tek temizlemek işkence. Valla benim sadece kol kısımları öyle olmasına rağmen çok zor oluyor temizliği. Elektrikli süpürge ile de toz alıyorum mesela tek tek içlerine sokuyorum ki güzelce alsın diye. Bence şık görünüyor olabilir ama bebekli evler için zahmetli.