Selam kizlar 🙋🏼♀️
Tayin sebebiyle koltuklarımizi sattık. Şimdi yeni bir tane almayı düşünüyorum. Aşağıya resim bırakacağım; Üstteki şu an revaçta olduğu için hoşuma gidiyor. Alttaki köşe takımı ise hayalimdi. Aslında minimalist dekorlu bir ev hep hayalim…🤤 Karar veremedim açıkçası. Hangisini alırsam alayım diğeri hep içime oturacakmis gibi hissediyorum.😏 Ne yapsam sizce hangisi hoş olur. 😊
