Gozd52 Aysenurl yok desem yalan olur var ama az şimdilerde kavrama zamanı 2 yaşında olanın kardeşini biri sevmek için benden alsın ağlıyo uyutum zaman da gidip yanına yatar nefes aliyomu diye bakıyo arada birde dovuyoz
Hepoyleolurzaten Mom62636362 kesinlikle bende onu diyorum iş her zaman olur yapılır bir şekilde ama bebeklerimle geçen o zamanı geri alamam. Benim çocuklarım daha önemli. Çocugum yan tarafta bas bas bağırıp ağlarken kendimi diğer odada temizlik yapacam diye yoramam açıkçası. Annem bana çok kızıyor bırak ağlasın az iş yap diye ama maalesef yapamam
ikizbabymom Aysenurl sanırım beslenme ve uyku ihtiyaçlarını aynı anda gidermek hem gece ayrı ayrı kalkmak zorunda kalmazsın hem de onlar uyuyunca vaktin sana kalır
Zehra_Ens Öncelikle eşim. Bir anne de o old.çu. Sonra bazı ev eşyalarım. Robot süpürge ve fissler düdüklü. Bu ikisi can kurtaran. Biri sayesinde temizlik dert değil diğeri sayesinde de yemek. Maksimum 10 dakika sonra hazır yemeğim diyorum