Mom62636362 Aysenurl Sanırım en çok eşimin varlığı hayatımı kolaylaştırıyor, tek başıma bakmış olsam 1 yıl boyunca eminim şuan ruhen hiç iyi bir yerde olmazdım
ikizlerinannesi2985 Aysenurl yanımda eşimin desteği hayatımı kolaylaştıran een büyük şey. Bebeklere gelirsek, aynı anda yemek yedirme, uyutma çok kolaştırıyor herşeyi. Bir de benim sakin olmam. Benim sakin mutlu olduğum günler bebeklerimin de keyfi çok yerinde oluyor ve çok rahat atlatıyoruz o günü
Hepoyleolurzaten Mom62636362 kesinlikle sanki ben yazmışım gibi benimde ikizlerim var eşim olmasa napardım bilmem. Bende anca onlar uyuduklarında yemek yapabiliyorum bir kahve içiyorum bir şeyler atıştırıyorum temizlik çok zor haftada bir anca yapabiliyorum
Aysenurl Neslihanbew 16 ay ve iki ay benimkilerde bazen delirecek gibi oluyorum ev işi yemek kişisel bakımam zaman kalmıyor
Mom62636362 Aysenurl Teşekkür ederim, ama tabi ben ev işi falan yapmıyorum. Yapamıyorum. Uyuduklarında anca onlara yemek hazırlıyorum, kendim bir şeyler yiyorum, sonra da dinleniyorum.. temizliği haftada 1 falan yapabiliyoruz eşimle beraber
Neslihanbew Aysenurl şuan annem babam yanımda ama 40 ı çıkınca gidicekler onlar varken bile hiç bir şey yapamıyorum sizin gibi şimdiden düşünmeye başladım. Kızımın yemeklerini haftalık yapıp kavonozlamayı düşünüyorum tatlı ve çorbasını. Kıyafetlerimizi haftada bir gün belirleyip o gün halledeceğim. Genel temizliği eşim ile birlikte haftasonu. Kişisel bakımı gece uykuları uzayana kadar erteledim :) biz ne yeriz bilmiyorum ama eşim anlayışlı onuda takmıyorum aklımdakileri paylaştım :)
Aysenurl Neslihanbew beBen düzen oturtamadım OglOrtalığı dağıtıyor kızım sürekli sallanmak istiyor sallamayinca agliyor Çamaşır bulaşık yemek hepsi karıştı birbirine:)
Aysenurl Mom62636362 Benim evim göçmüş gidiyor oğlum ortalığı birbirine katıyor ve kıskançlık krizleri hat safada
onemorecupofcoffee Aysenurl ikizlerime yalnız bakıyorum. Eşim evde olduğunda aynı anda mamalarını veriyoruz yemeklerimi geceden yapıyorum yapamazsam o gün dışardan söylüyoruz. Yatak odam ve çamaşır odam üst katta ütü yapacağım zaman kızları yatağımda uyutuyorum yan odada rahatça ütü yapabiliyorum. Temizliği ctesi günleri eşimle birlikte yapıyoruz. Oyun halısı benimkileri oyalıyor yalnızken kahvaltı yapacağım zaman ya da başka bir işim olduğunda oyun halılarına bırakıyorum. Yine yalnızken aynı anda ağladıklarında müzik açıp karşılarında oynuyorum beni izlerken susuyorlar 😀 mama için termosta her daim sıcak suyum var büyük kolaylık oluyor. Biri uyuyup diğeri uyumazsa aynı zamanlarda uyusunlar diye uyumayanı hemen kucakta uyutuyorum
Mom62636362 Hepoyleolurzaten Ya bebeklerden fedakarlık edicez evi çekip çeviricez ya da evden fedakarlık edicez.. açıkçası bebeklerimi tercih ederim
Gozd52 mrb kızlar bende biri 2 biri 1 yaşında iki kız var ikiside uyudunda herşeyimi yapabiliyorum ama onun haricinde kocisim en büyük yardimcim
Kzlarm37 Aysenurl biri 5 yasinda digeri 4 aylik bi yeri toplasam diger taraf kirleniyo kucuk olan bebegim ne gunduz ne gece hic uyumuyo ayagimda salliyorum uyuyo biraktigim an uyaniyo uyumadigi icin de hic bir is yapamiyorum yemegi bile zor yapiyom pusetine koyuyorum mutfaga getiriyom anca o sekilde yapiyorum malesef cocuga bakmak cok zor gecekten gece olsun uyusa biraz rahat edicem ama nerdeeee
Hepoyleolurzaten Mom62636362 kesinlikle bende onu diyorum iş her zaman olur yapılır bir şekilde ama bebeklerimle geçen o zamanı geri alamam. Benim çocuklarım daha önemli. Çocugum yan tarafta bas bas bağırıp ağlarken kendimi diğer odada temizlik yapacam diye yoramam açıkçası. Annem bana çok kızıyor bırak ağlasın az iş yap diye ama maalesef yapamam
Gozd52 Aysenurl yok desem yalan olur var ama az şimdilerde kavrama zamanı 2 yaşında olanın kardeşini biri sevmek için benden alsın ağlıyo uyutum zaman da gidip yanına yatar nefes aliyomu diye bakıyo arada birde dovuyoz